Besatt av vadå? Vem? Fattar inga namnet på boken... Sista boken i serien som jag har hemma, förresten kollade jag hur många av följande delarna biblioteket har, och det visade sig att de har ännu del 5 och 7 om jag såg rätt :( det borde åtminstone finnas 8 delar... Har helt fastnat för böckerna - konstigt, de är inte ens typiska för mig... Punkter :)

Historien fortsätter... Det går en seriemördare som kallar sig "Gentlemannen" lös. Han har mördat ett flertal flickor, mellan 15 och 20 år om jag kommer ihåg rätt som alla har blont hår och liknar Gaia. Alla flickor som passar in på "kraven" är jätterädda, utom Gaia. Hon är nervös för ett helt annat skäl, nämligen har David, den nye pojken i skolan bjudit ut henne. Vad håller förresten Ed och Sam på med tillsammans?

Nu måste jag babbla! Om jag inte får läsa hur historien slutar blir jag galen! Hatar när bibban har vissa delar, men sen inte igen resten! Man blir så irriterad på Sam och Gaia, läsarna vet ju att de gillar varandra, men sen fattar dom ju inga själv det! Alla skulle ju ha fattat det redan (eller så inte...), men ändå, jag vill se dem tillsammans och sedan får jag inga läsa resten av serien...... (Punkter....) ja, boken förklarar ju också helt oklart saken mellan Loke och Tom, vem är vem när och vem är det som räddar Gaia hela tiden? Och har nu inte Gaia märkt vad det är med Ed? Det är väl helt tydligt (?) och vänta nu, Ella!? Dum/snäll?? Både och? Sedan George som inte kan vara sådär blind om Ella? Fast, kärleken är ju blind... Han vet inte vad hon håller på med? Och vad hade han egentligen att göra med Gaias pappa? Och Gaias mamma då, hur dog hon? Det sägs ju att Gaias pappas jobb på något sätt var inblandat, men vad håller han ens på med?? Argh, helt för många frågor! Babbelbabbel... Men, boken var ju förstås bra (igen), så vad ska man nu egentligen säga mer? Jo, det stör när Gaia alltid blir räddad av Tom/Loke, vem det nu än är...