Tredje delen i serien om Gaia. Fortsatt direkt med den här efter att ha avslutat förra delen. Börjar bli riktigt spännande! I boken är huvudpersonerna igen Gaia och Sam. Nu har någon kidnappat Sam och kidnapparen utpressar Gaia till att göra olika uppgifter i utbyte till att hon får Sam fri. Uppgifterna är ganska konstiga och jag förstår verkligen inte riktigt vad kidnappningen har för syfte. Kanske klarnar det i följande böckerna? Boken påminner mycket om de tidigare så jag vet nu inte riktigt vad jag ska säga. Jo, det som stör mig är sidornas layout. Det finns liksom huvudkapitel med någo små texter och sedan små kapitel med några få ord som kan börja mitt på sidan och sedan finns det också någon sida som alltid skrivs av en viss person i historien?… Annars såklart spännande och bra, skulle så vilja läsa nästa delen, men jag måste väl läsa på prov...